تحقیق کلمه کلیدی چیست و چگونه آموزش ببینیم؟

 

تحقیق کلمات کلیدی اولین و مهمترین بخش استراتژی سئوی شماست. به عنوان یک صاحب وب سایت یا تولید کننده محتوا، درک اهمیت تحقیق کلمات کلیدی برای اطمینان از اینکه محتوای شما رتبه خوبی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارد، مهم است. تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس سئوی موثر است که به شما امکان می دهد عباراتی را که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند را کشف کنید. با ترکیب استراتژیک این کلمات کلیدی، می توانید محتوای خود را بهینه کنید و ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

کلمات کلیدی جهت محتوای شما را تعیین می کنند و اطمینان حاصل می کنند که محتوای تولید شده مرتبط و قابل جستجو در گوگل است. تحقیق کلمات کلیدی معمولاً زمان زیادی می برد و مستلزم تلاش زیادی برای بررسی جزئیات، اعداد و مقایسه لیست طولانی کلمات کلیدی است. اما انجام صحیح آن بسیار مهم است. تحقیقات کامل کلمات کلیدی اساس استراتژی سئو و توسعه محتوای شما خواهد بود.

این راهنمای جامع شما را به سفری در پیچیدگی های تحقیق کلمات کلیدی می برد و ابزارهایی را برای موفقیت در فضای رقابتی آنلاین در اختیار شما قرار می دهد. این مقاله اطلاعات ارزشمند و توصیه های تخصصی را ارائه می دهد تا به شما در تسلط بر آموزش تحقیق کلمات کلیدی و هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت خود کمک کند.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی هر کلمه یا عبارتی است که کاربر برای یافتن اطلاعات خاص در اینترنت در جعبه موتور جستجو تایپ می کند. کلمه کلیدی پلی است که افراد را به نتایج جستجوی ارگانیک و در نهایت به وب سایتی هدایت می کند که در آن چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند. به همین دلیل است که یافتن کلمات کلیدی مناسب در سئو بسیار مهم است. هنگامی که کلمات یا عباراتی را که مردم برای جستجوی صنعت خود استفاده می کنند را پیدا کردید، می توانید استراتژی محتوای خود را برای هدف قرار دادن آن عبارات تنظیم کنید. در نتیجه رتبه بالاتری خواهید داشت و بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت. کلمات کلیدی از طریق فرآیندی به نام تحقیق کلمات کلیدی کشف می شوند.

 

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

جستجوی کلمات کلیدی اولین و مهمترین مرحله در سئو سایت است. نتیجه این کار لیستی از کلمات کلیدی است که مخاطبین شما از آنها برای جستجوی شما استفاده می کنند. بنابراین، یافتن آنها مانند کشف معدن طلا است; زیرا می توانید با استفاده از مشتریان هدف خود در مکان مناسب در معرض دید آنها قرار بگیرید. برای به دست آوردن چنین لیستی، صاحبان وب سایت باید در مورد مخاطبان هدف و موتورهای جستجو تحقیق کنند. افراد هنگام جستجوی محصولات، خدمات یا پاسخ به سؤالات خود چه عبارات جستجویی را در گوگل تایپ می کنند و انتظار دارند چه چیزی را بیابند؟ با استفاده از این لیست، صاحبان وب سایت می توانند محتوایی ایجاد کنند که ترافیک با کیفیت بیشتری را به سایت خود جذب کند. تحقیق کلمات کلیدی هرگز متوقف نمی شود: تکرار منظم برای به روز ماندن ضروری است!

تحقیق صحیح در مورد یک کلمه کلیدی به معنای درک پتانسیل درآمد آن، رقابت پذیری آن و حتی نوع دقیق محتوایی است که برای رتبه بندی آن نیاز دارید.

 

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی بسیار مهم است. زیرا عباراتی را که مخاطبان شما برای جستجو استفاده می کنند، تعیین می کند. گاهی اوقات برخی از شرکت ها محصولات خود را با استفاده از کلماتی توصیف می کنند که مخاطبان آنها از مجموعه کلمات متفاوتی استفاده می کنند. به دلیل این ناهماهنگی، مشتریان بالقوه نمی توانند این وب سایت ها را پیدا کنند.

تحقیق خوب کلمات کلیدی تضمین می کند که شما از کلمات کلیدی مشابهی با مخاطبان هدف خود استفاده می کنید و تلاش های بهینه سازی شما را ارزشمندتر می کند. علاوه بر این، با یافتن کلمات مورد نظر مخاطبان، سوالات مشتریان خود را درک کرده و با تولید محتوای مناسب قادر به پاسخگویی به آنها خواهید بود.

تنها پس از انجام تحقیقات کافی و کامل می توانید یک استراتژی سئو قابل اعتماد ایجاد کنید. با یک استراتژی خوب، می توانید یک برنامه عملیاتی دقیق برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کنید.

تحقیق صحیح کلمات کلیدی می تواند به معنای تفاوت بین یک کمپین سئوی بسیار موفق باشد که کسب و کار شما را پول زیادی می کند و اتلاف کامل زمان و پول را به همراه دارد.

تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند به شما در اولویت بندی کلمات کلیدی کمک کند. اگر یک سایت کوچک یا جدید دارید و رقیب شما برای یک عبارت جستجوی خاص سایت هایی مانند ویکی پدیا و آمازون است، رتبه بندی برای آن عبارت ممکن است یک هدف بلند مدت یا اولویت پایین تری باشد. همزمان روی کلیدواژه های دیگری کار کنید که در کوتاه مدت قابل دستیابی هستند.

چه زمانی باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی معمولا اولین قدم در بهینه سازی موتورهای جستجو هر وب سایتی است.

در موارد زیر باید حتماً در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید:

یک موضوع جدید ایجاد کنید

به دنبال ایده های محتوای جدید باشید

بهینه سازی محتوای موجود

 

اگر می خواهید روش هایی مانند ریدایرکت کردن که برای صفحات ۴۰۴ و لینک های شکسته استفاده می شود را یاد بگیرید و همچنین اگر می خواهید تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید حتما از مطالب و آموزش چطور پروژه سئو بگیریم ؟  وبسایت خانوم سین کمک بگیرید.

 

حجم جستجو و کلمات کلیدی طولانی

اولین مفهومی که باید در مورد کلمات کلیدی بدانید حجم جستجو است. این همان چیزی است که اکثر مردم هنگام شروع تحقیق کلمات کلیدی به آن نگاه می کنند، و همچنین یکی از بدترین معیارهایی است که آنها به آن نگاه می کنند.

حجم بالای جستجو به دو دلیل بسیار وسوسه انگیز است:

تعداد افرادی که به دنبال چیزی هستند ارتباط بسیار کمی با میزان درآمدی که از آن ترافیک به دست می آورید دارد. به عنوان مثال، اگر برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کنید که 10000 بار در ماه جستجو می شود، اما افرادی که آن را جستجو می کنند فقط به دنبال اطلاعات هستند، آن کلمه کلیدی برای شما ارزش تجاری اضافه ای ندارد!

فقط به این دلیل که 10000 نفر یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند به این معنی نیست که آن 10000 نفر در واقع روی همان نتیجه کلیک می کنند. به عنوان مثال، به کلمه کلیدی «ترامپ چند ساله است» نگاه کنید. هر ماه 30000 جستجو انجام می شود، اما تنها 13 درصد از این افراد در واقع روی نتایج کلیک می کنند. این به این دلیل است که افراد پاسخ را مستقیماً از Google دریافت می کنند و برای یافتن آن نیازی به کلیک کردن ندارند.

از طرف دیگر، حجم کم جستجو به این معنا نیست که یک کلمه کلیدی مناسب نیست و شما به همان میزان ترافیک خواهید داشت. تقریباً هر صفحه ای که در گوگل برای یک کلمه کلیدی رتبه می گیرد، برای ده ها، صدها و گاهی هزاران کلمه کلیدی دیگر نیز رتبه بندی می کند.

در حالی که حجم جستجو یک معیار مهم است، شما نباید کلمات کلیدی مورد نظر خود را صرفاً بر اساس تعداد افراد جستجو در هر ماه انتخاب کنید، مگر اینکه صرفاً بر روی آگاهی از برند یا تبلیغات بر اساس ترافیک متمرکز شده باشید. .

مزایای کلمات کلیدی دم بلند

نرخ تبدیل بالاتر: هنگامی که کاربران با استفاده از کلمات کلیدی طولانی جستجو می کنند، اغلب به سمت فرآیند خرید می روند. آنها سوال یا مشکل خاصی دارند و فعالانه به دنبال راه حل هستند. با ارائه محتوای مرتبط و هدفمند که با هدف جستجوی آنها مطابقت دارد، می توانید شانس خود را برای تبدیل این کاربران به مشتری افزایش دهید.

رقابت کمتر: کلمات کلیدی دم بلند معمولاً رقابت کمتری نسبت به کلمات کلیدی گسترده دارند. این بدان معنی است که با بهینه سازی محتوای خود برای این عبارات خاص، شانس بیشتری برای رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو دارید. با رقابت کمتر، می توانید به راحتی حضور خود را در بازارهای خاص تثبیت کنید.

ارتباط افزایش یافته: کلمات کلیدی طولانی به شما امکان می دهند محتوای بسیار مرتبطی ایجاد کنید که مستقیماً نیازهای مخاطب هدف شما را برطرف کند. با درک نکات دردناک خاص آنها و گنجاندن این عبارات در محتوای خود، می توانید تخصص خود را نشان دهید و اعتبار خود را در جایگاه خود ایجاد کنید. این باعث ایجاد اعتماد می شود و ارتباطات قوی تری با مخاطبان شما ایجاد می کند.

 

هدف تحقیق

گوگل در حال تبدیل شدن به یک موتور جستجوی پاسخگو است و نتایج روز به روز دقیق تر می شوند. به عبارت دیگر هدف گوگل این است که کاربر در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرد.

شما باید بدانید که هدف دقیق یک کاربر هنگام جستجوی یک عبارت چیست؟

آیا او سوالی دارد و به دنبال پاسخ است؟

به دنبال یک وب سایت خاص هستید؟

قراره چیزی بخره؟

 

کاربران به طور کلی عبارتی را با 4 هدف جستجو می کنند.

  • کسب اطلاعات
  • یافتن یک برند خاص
  • تحقیق قبل از خرید
  • سرچ به منظور خرید

با جست و جو برای مشاهده دقیق صفحه مورد نظر کاربر، هدف کاربر را شناسایی کنید. با نگاهی دقیق به انواع صفحاتی که قبلاً برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند، می توانید درباره هدف جستجوی کلمات کلیدی خاص اطلاعات بیشتری کسب کنید. آیا صفحات محصول بیشتری را می بینید؟ یا پست های وبلاگ زیاد است؟ آیا فیلم می بینید یا ترکیبی از همه اینها است؟

کلمات کلیدی LSI: گنج پنهان

 

کلمات کلیدی Indexing Semantic Latent (LSI) مورد نظر شما مرتبط هستند. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا زمینه و ارتباط شما را مشخص کنند. با ترکیب کلمات کلیدی LSI می توانید عمق و غنای محتوای خود را افزایش دهید و آن را برای کاربران جامع تر و ارزشمندتر کنید.

به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما "تحقیق کلمات کلیدی" باشد، بهینه سازی SEO ترافیک ارگانیک ایجاد می کند. گنجاندن این عبارات مرتبط، تخصص و اقتدار شما را در این زمینه نشان می دهد و شانس شما را برای حضور در نتایج جستجوی برتر افزایش می دهد.

چگونه تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهیم؟ (راهنمای گام به گام)

خوب، اکنون که درک کاملی از ویژگی های مهم پشت تحقیق کلمات کلیدی دارید، زمان آن رسیده است که کلمات کلیدی خود را پیدا کنید. در ادامه روندی گام به گام برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما ارائه خواهیم داد.

مرحله اول: ماموریت و هدف شما چیست؟

قبل از شروع هر کاری به هدف خود فکر کنید. در مورد سوالاتی مانند:

وب سایت شما در مورد چیست؟

چه چیز خاصی خلق می کنید؟

چه کسی به دنبال شماست؟

چرا مردم باید از وب سایت شما بازدید کنند؟

زمانی که بتوانید به سوالات بالا پاسخ دهید، اولین و مهمترین قدم را در استراتژی کلمه کلیدی خود برداشته اید.

مرحله 2: لیست کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید

پس از تعیین اینکه کدام یک برای شما مناسب است، باید کلمات مربوط به وب سایت خود را بدانید. برای این کار خود را به جای کاربر بگذارید و فکر کنید که اگر خدمات یا محصولاتی مشابه محصولات در سایت خود داشتید، آیا آنها را با کلمه T جستجو می کردید؟

3 کیفیت برای انتخاب مناسب ترین کلمات وجود دارد

سختی کلمه

نرخ جستجو

نرخ تبدیل

در ادامه این مقاله به تعریف واژه ها خواهیم پرداخت.

دو شاخص زیر با هم معنا دارند. این به این معنی است که یک کلمه باید مقدار قابل قبولی جستجو داشته باشد و باید به همان میزان باشد. مثلا یک سایت آموزشی در زمینه سئو سه کلمه آموزش سئو The date 2022 و 2022 بهترین انتخاب کدام کلمه است؟

کلمه آموزش سئو اولین عبارت جستجو را دارد، کسانی که این کلمه را جستجو می کنند معمولا به دنبال آموزش رایگان هستند و این نمی تواند کلمه خوبی برای مدرسه ای باشد که هدفش فروش درآمد است. این یک دوره خوب به نظر می رسد، اما در پایین d جستجو کنید. در نتیجه دوره آموزشی کلمه سئو بهترین کلمه در بین این سه کلمه است. زیرا جستجوی قابل قبول و نرخ تبدیل خوبی دارد.

البته، هرگز نباید قدرت کلمات دم بلند را نادیده بگیرید. کلمات دم دراز کلماتی هستند که سه قسمت یا بیشتر دارند. این کلمات معمولاً جستجوی کمی دارند، اما به دلیل هدف کم، تبدیل بالاتری دارند. با هدف قرار دادن بسیاری از این کلمات، می توانید ترافیک را به سمت سایت خود هدایت کنید. به دلیل حجم کم جستجو و عدم رقابت شدید، رتبه بندی برای این کلمات راحت تر است و می توانید در مدت زمان کوتاه تری برای این کلمات رتبه بندی کنید.

 

علاوه بر این، می توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. این ابزارها می توانند کمک بزرگی در یافتن لیست کلمات کلیدی باشند. یکی از بهترین ابزارها خود گوگل است. در کادر جستجوی گوگل علاوه بر کلمه تایپ شده، ترکیبی از کلمه مورد نظر را با کلمات دیگر به شما نشان می دهد و این پیشنهادات بر اساس نتایج جستجوی کاربران گوگل در اطراف آن کلمه است.

علاوه بر این در پایان نتایج گوگل تعدادی کلمه مشابه کلمه جستجو شده را به شما ارائه می دهد که طبق الگوریتم یادگیری ماشینی گوگل یا الگوریتم Rank Brain، کاربرانی که کلمه تایپ شده را جستجو کرده اند، این ترکیب ها را نیز تایپ کرده اند و می توان ایده خوبی برای کلمات یک کلید ارزشمند دیگر

برخی از شرکت ها ابزارهایی طراحی کرده اند که قابلیت های خوبی برای تحقیق کلمات کلیدی دارند و برخی از ویژگی ها مانند تعیین سختی کلمات، کلمات پیشنهادی و میزان جستجوی کلمات را در اختیار شما قرار می دهند و در نظر داشته باشید که اطلاعات مربوط به این موضوعات خیلی خاص نیست، بلکه این سطح است. اطلاعات کمک زیادی می کند. برخی از این ابزارها رایگان هستند و برخی دیگر نیاز به پرداخت دارند.

 

مرحله سوم: تعیین سختی کلمه کلیدی

یکی از معیارهایی که برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب باید در نظر بگیرید، سطح رقابت و سختی کلمات کلیدی است. شما باید درک درستی از سطح رقابت کلمه کلیدی داشته باشید تا بتوانید زمان و هزینه ای را که باید برای ارتقاء آن کلمه کلیدی خرج کنید، تخمین بزنید و محاسبه کنید که آیا صرف زمان و هزینه در این مورد برای شما سودآور خواهد بود کلمه یا خیر البته در بیشتر موارد پاسخ این سوال مثبت است.

برای تعیین سختی کلمه، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و شروع به تجزیه و تحلیل نتایج در صفحه اول گوگل کنید. زیرا برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید آنها را شکست دهید.

عواملی که باید بررسی شوند:

تعداد و کیفیت بک لینک های ارجاع شده به سایت

کمیت و کیفیت تولید محتوا

رعایت اصول ارجاع داخلی

سرعت سایت

سن سایت

 

مرحله چهارم: هدف تحقیق را مشخص کنید

در این مرحله، باید کلمات کلیدی را که در مراحل قبلی پیدا کردید از نظر هدف جستجو بررسی کنید تا بدانید که آیا هدف جستجو با اهداف تجاری شما مطابقت دارد یا خیر.

تمام تلاش خود را بکنید تا مشخص کنید افراد هنگام جستجوی این کلمه کلیدی به دنبال چه اطلاعاتی هستند. هدف از تحقیق آنها چه می تواند باشد؟ این همان چیزی است که ما آن را "نیت جستجو" می نامیم.

در حال حاضر چه محتوایی برای این کلمه کلیدی رتبه بندی می شود؟ آیا محتوای آموزشی است یا خدمات؟ آیا صفحات صفحات محصول هستند؟ یا چیز دیگری؟ به یاد داشته باشید، محتوایی که در رتبه بندی SERP مشاهده می کنید همان چیزی است که موتورها آن را مرتبط ترین محتوا می دانند.

 

برای اینکه ایده بهتری در مورد نحوه هدف قرار دادن جستجوی کاربر به شما بدهیم، در اینجا چند نمونه از این پست از Moz آورده شده است:

 

هدف اطلاعاتی:

  • [نام محصول]
  • [نام محصول] چیست
  • [نام محصول] چگونه کار می کند
  • چگونه از [نام محصول] استفاده کنم

تحقیق قبل از خرید:

  • بهترین [نام محصول]
  • نظرات [نام محصول]
  • مقایسه [نام محصول]
  • [رنگ/سبک/اندازه] [نام محصول]

سرچ به قصد خرید

  • قیمت [نام محصول] چقدر است
  • [نام محصول] در [محل]
  • سفارش آنلاین [نام محصول]
  • [نام محصول] در نزدیکی من
  •  

مرحله 5: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

بر اساس تجزیه و تحلیل خود، فهرست کلمات کلیدی خود را به گونه ای اصلاح کنید که کلمات کلیدی بسیار مرتبط با توازن حجم جستجو و رقابت را شامل شود. بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که با استراتژی محتوای شما و هدف کاربر مطابقت دارند.

مرحله ششم: نظارت و پالایش

تحقیق کلمات کلیدی یک فرآیند مداوم است. به طور مستمر بر عملکرد کلمات کلیدی نظارت کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. از روندهای صنعت و تغییرات در رفتار کاربر مطلع باشید تا استراتژی کلمه کلیدی خود را در طول زمان اصلاح کنید.

مرحله هفتم: صفحات فرود سازگار با کلمات کلیدی ایجاد کنید

گام بعدی در تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک صفحه فرود متناسب با کلمه کلیدی مورد نظر است. توجه داشته باشید که کلمات در اینجا باید صفحات صحیح را هدف قرار دهند. به عوان مثال صفحه اصلی وبسایت شرکت طراحی سایت وب وان روی کلمه طراحی سایت هدف گذاری شده است. زیرا فعالیت اصلی سایت وب وان، طراحی وب سایت است و مناسب ترین صفحه برای این کلمه خود صفحه اصلی است. برای محصولات یا خدمات جزیی تر خود می بایست یک صفحه مخصوص به خود اون کلمه داشته باشید. باز هم به عنوان مثال ما در وب وان برای کلمه طراحی سایت فروشگاهی یک صفحه ایجاد کرده ایم و روی اون عملیات سئو سایت را در کلمه طراحی سایت فروشگاهی انجام داده ایم.
به یاد داشته باشد که برای هر کلمه کلیدی تنها یک صفحه ایجاد کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

البته این روزها گوگل تفاوت جزئی کلمات را درک می کند و می توانید به صفحه ای برای مترادف ها و همان معنای آن کلمه کلیدی ارجاع دهید. پس از شناسایی صفحات هدف، شروع به تولید محتوای عالی کنید و به یاد داشته باشید که برای کاربر محتوا بنویسید و آن را برای گوگل بهینه کنید تا رتبه کلمات کلیدی را بهبود بخشد.

 

بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

امروزه ده ها ابزار تحقیق کلمات کلیدی در بازار وجود دارد. برخی از آنها بسیار منحصر به فرد هستند، اما بیشتر آنها فقط کمی متفاوت از بقیه هستند. پس کدام بهترین است؟ بیایید آن را به ابزارهای رایگان و پولی تقسیم کنیم.

ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی

دو ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که من از آنها استفاده می کنم و توصیه می کنم:

Ubersuggest

کلمه کلیدی Shitter

Ubersuggest

Ubersuggest در واقع یک نسخه رایگان و ساده از Ahrefs یا Moz است. این به شما این امکان را می دهد که از بک لینک های رقبای خود جاسوسی کنید، ببینید آنها برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و تحقیقات مناسبی برای کلمات کلیدی انجام دهید. اگر سئو را با بودجه محدود انجام می دهید، این ابزار گزینه خوبی است.

کلمه کلیدی Shitter

شما یک کلمه کلیدی را وارد می کنید و صدها پیشنهاد کلمه کلیدی دریافت می کنید، اما اکثر آنها فقط کلمات کلیدی مرتبط با آنچه وارد کرده اید نشان می دهند، نه ایده های فردی و منحصر به فرد.

اشتباهات تحقیق کلمات کلیدی

اجتناب از اشتباهات رایج در تحقیقات کلمات کلیدی برای موفقیت در محیط رقابتی آنلاین ضروری است. در اینجا چند دام وجود دارد که باید از آن اجتناب کنید:

فقط به کلمات کلیدی با حجم بالا تکیه کنید: کلمات کلیدی با حجم بالا می توانند ترافیک بیشتری را جذب کنند، اما اغلب با رقابت سختی روبرو هستند. متعادل کردن حجم جستجو و رقابت، کلید یافتن رسانه شاد است.

نادیده گرفتن کلمات کلیدی طولانی: نادیده گرفتن کلمات کلیدی طولانی به معنای از دست دادن ترافیک بسیار هدفمند است. برای رسیدن به موقعیت های خاص، کلمات کلیدی دم بلند را در استراتژی خود بگنجانید.

عدم تنوع کلمات کلیدی: استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی می تواند منجر به پر شدن کلمات کلیدی شود و به رتبه شما آسیب برساند. استفاده از کلمه کلیدی خود را تغییر دهید و از اصطلاحات مرتبط استفاده کنید تا مرتبط بمانید.

عدم تطابق: سئو زمینه ای است که همیشه در حال تغییر است. در صدر روندهای صنعت، به روز رسانی الگوریتم ها و تغییرات در رفتار کاربر قرار بگیرید تا از رقبا پیشی بگیرید. تجزیه و تحلیل رقیب: تجزیه و تحلیل رقیب بینش ارزشمندی را در مورد فرصت های کلمات کلیدی ارائه می دهد. نادیده گرفتن تحقیقات رقبا می تواند منجر به از دست رفتن فرصت های بهینه سازی شود.

 

خلاصه نکات تحقیق کلمات کلیدی

در اینجا خلاصه ای سریع از همه چیزهایی که پوشش دادیم آورده شده است:

تحقیق کلمات کلیدی برای هر کمپین سئو بسیار مهم است و نباید از آن غفلت یا غفلت کرد.

حجم جستجو و مشکل کلمه کلیدی می تواند گمراه کننده باشد. با تایپ یک کلمه کلیدی در گوگل و بررسی نتایج قبل از تصمیم گیری، تحقیقات عمیق تری انجام دهید.

اجازه ندهید حجم کم جستجو شما را فریب دهد. حجم جستجوی واقعی را با بررسی ترافیک جستجوی صفحه بالا با استفاده از Ubersuggest یا Ahrefs تأیید کنید.

موضوع تحقیق پادشاه است. مطمئن شوید محتوایی که ایجاد می‌کنید همان چیزی است که مردم می‌خواهند ببینند (و آنچه Google قبلاً نشان می‌دهد).

جستجوی کلمات کلیدی شروع استراتژی سئو سایت شما است که باید به بهترین شکل انجام شود. در این مقاله سعی شده است روند تحقیق کلمات کلیدی را به صورت جامع و کاربردی به شما نشان دهیم و امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

 

کلام آخر

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله آموزش تحقیق کلمات کلیدی بصورت مختصر بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.